مزایای جراحی زیبایی واژن چه می باشد؟

چه کسانی مایل به جراحی زیبایی واژن هستند؟
چه کسانی مایل به جراحی زیبایی واژن هستند؟
۱۳۹۵-۱۱-۱۳
بزرگ شدن کلیتوریس و جراحی زیبایی واژن
بزرگ شدن کلیتوریس در زنان
۱۳۹۵-۱۱-۱۹
نمایش همه
مزایای جوانسازی واژن

مزایای جوانسازی واژن

جراحی زیبایی واژن یا جوانسازی واژن، لابیاپلاستی یک روشی است برای جوان کردن واژن که لب بیرونی و داخلی را را تغییر می دهد، که چین خوردگی پوست اطراف واژن می باشد. زنان ممکن است لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن را بخاطر بهبود ظاهری آن انجام دهند، یا بخاطر ناراحتی های تناسلی، شاید هم برای هردو. جراحان پلاستیک از مزایای جوانسازی واژن می گویند.

کاهش ناراحتی های زنان با لب های بزرگ ممکن است هنگام ورزش احساس ناراحتی کنند، یا حتی در زمان مقاربت یا پوشیدن لباس های تنگ. برخی از خانم ها لب های ناحیه تناسلی شان بخاطر پیری یا بچه دار شدن، بزرگتر شده یا فرم خود را از دست داده است. در حالی که برخی بخاطر دستگاه تناسلی خارجی شان نگران هستند. لابیاپلاستی اندازه داخلی و خارجی بافت های لب ها را کاهش می دهند تا این ناراحتی را از بین ببرند و ورزش و فعالیت های دیگر را لذت بخش تر کنند.

ظاهر لب های بزرگ که برای بسیاری از خانم ها نگرانی محسوب می شود، را می توان بهبود داد. این بافت نازیبا یا ناهموار به زنان احساس خجالت می دهد. همچنین می تواند میل به داشتن تجربه رابطه جنسی را کاهش می دهد. در ضمن می تواند باعث شود تا زنان زمانی که لباس شنا می پوشند یا لباس های تنگ می پوشند، حسی خودآگاه دهد.

مزایای جراحی زیبایی واژن چه می باشد؟

در لابیاپلاستی به طور موثری بافت لب اضافی را حذف می شود و یک ظاهر متقارن می سازد که یک خانم می تواند حس بهتری نسبت به ظاهرش داشته باشد. اعتماد به نفستان را افزایش داده و نیز نگرانی و افسردگی شما در این مورد را کاهش می دهد. همچنین همانطور که اشاره کردیم روی رابطه جنسی تان تاثیر خوبی خواهد داشت.

آن هایی که زیر این جراحی رفته اند، حس اعتماد به نقس بیشتری دارند و عزت نفس بالاتری بعد از جراحی پیدا کرده اند. رضایتی که با ظاهر فیزیکی جدیدی همراه است می تواند نتایج مثبت بیولوژیکی روی فرد داشته باشد. رضایت از رابطه جنسی را افزایش می دهد و باعث می شود یک خانم فعالیت های ورزشی و دیگر برایش راحت تر شود. سایز لب با جراحی لابیاپلاستی کاهش می یابد و می تواند در نتیجه افزایش قدرت جنسی، و حس رضایت را بالا می برد. همراه با افزایش اعتماد به نفس، خانم ها در رابطه جنسی که برقرار می کنند، احساس راحتی بیشتری دارند.

می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره لابیاپلاستی به مطلب جراحی زیبایی واژن مراجعه کنید.

منبع : http://www.atlplasticsurgeon.com

مطالب مرتبط :

چه کسانی مایل به زیباسازی واژن هستند؟

واژینوپلاستی و لابیاپلاستی چه فرقی دارند؟

جراحی های مرتبط با زیباسازی واژن

تماس با ما
آدرس مطب