بزرگ شدن کلیتوریس در زنان

مزایای جوانسازی واژن
مزایای جراحی زیبایی واژن چه می باشد؟
۱۳۹۵-۱۱-۱۶
سوالات زنان درباره مراقبت از واژن و زیبایی آن
سوالات زنان درباره مراقبت از واژن و زیبایی آن
۱۳۹۵-۱۱-۱۹
نمایش همه
بزرگ شدن کلیتوریس و جراحی زیبایی واژن

بزرگ شدن کلیتوریس و جراحی زیبایی واژن

منظور از بزرگ شدن کلیتوریس در زنان چه می باشد؟

بزرگ شدن کلیتوریس یا هایپرتروفی لبی که یک نام طولانی می باشد، به این معنیست که لب های واژن بزرگ شده باشند. درست مثل هر قسمت دیگری از بدن زنان، لب ها در اشکال، سایز و رنگ های مختلف می باشند.

هایپرتروفی لب دقیقا چیست؟

هایپرتروفی لب معمولا روی لب داخلی تاثیر می گذارد که مینورا نامیده می شود. اما می تواند روی لب بیرونی یا ماژورا تاثیر می گذارد. این لب می تواند به یک طرف یا دوطرف بزرگ شود. بیشتر زنان جوان که این شرایط را دارند، لب های بزرگ تر از اندازه معمولی دارند. برخی از زنان جوان ممکن است با لب بزرگ متولد شوند، در حالی که دیگران ممکن است متوجه شده باشند که لب هایشان در دوره بلوغ بزرگ تر شده باشد. عده ای هم بخاطر برآمدگی که در لباس زیرشان مشاهده می کنند، و حس ناخوشایندی درباره لباس های تنگی که می پوشند دارند یا زمانی که فعالیت هایی مثل دوچرخه سواری، یا دویدن، اسب سواری و دیگر فعلیت ها را انجام می دهند باعث می شوند دستگاه تناسلی شان مالش پیدا کند.

بزرگ شدن کلیتوریس

چه چیزی باعث هایپرتروفی لب می شود؟

مشخص نیست که چه چیزی باعث بزرگ شدن کلیتوریس می شود. برای برخی عامل آن ناشناخته می باشد. با یکی یا هر دو لب ها در زنان بزرگ تر از اندازه معمولی می شود که علتش هم مشخص نیست. بخاطر عفونت از راه رابطه جنسی هم نمی باشد. هیچ چیزی نیست که شما انجام داده باشید تا منجر به چنین اتفاقی شود.

علائم آن چیست؟

بسیای از زنان جوان ممکن است هیچ علائمی یا ناراحتی نداشته باشند و با چنین امری راحت باشند. برای بقیه بزرگ شدن لب ها می تواند در لباس های خاصی مثل لباس شنا و لباس های تنگ، می تواند باعث تحریک، ناراحتی، و درد در محل انشعاب بدن و واژن باشد که می تواند منجر به عفونت های مزمن قارچی واژن شود. مقاربت هم ممکن است ناراحت کننده باشد، ممکن است نباشد.

منبع : http://youngwomenshealth.org/

مطالب مرتبط :

مزایای جراحی زیبایی واژن چه می باشد؟

چه کسانی مایل به جراحی زیبایی واژن هستند؟

زیباسازی واژن و افزایش اعتماد به نفس

تماس با ما
آدرس مطب