با لیزر افردیت هم میتوان جوانسازی واژن انجام داد؟

متخصص زایمان و نازایی
متخصص زایمان و نازایی می تواند کاری برای باروری کند؟
۱۳۹۷-۰۵-۰۹
مزایای لیزر جوانسازی واژن
آیا لابیاپلاستی با لیزر ممکن است؟!
۱۳۹۷-۰۵-۲۴
لیزر افرودیت برای جوانسازی واژن

جوانسازی واژن با لیزر افرودیت :

بدن زنان در طول زندگی شان، وقایع مختلفی را تجربه می کنند. از جمله زایمان ها یا به دلیل بالا رفتن سن، بافت اطراف واژن در زمان زایمان بازتر می شود و کم کم تبدیل به بیماری به نام vaginal relaxation یا استراحت واژن می شوند. همین موضوع می تواند برای بیمار احساس ناراحتی ایجاد کند، و ممکن است باعث تشدید عملکرد واژن شود و کاهش حساسیت ایجاد کند که منجر به مشکلات جنسی و یا نداشتن میل جنسی می شود.

لیزر افرودیت به جهت درمان واژن، شرایطی راحت و بدون جراحی را فراهم می کند که بافت واژن بدون احساس هیچ دردی، درمان شود.

لیزر افرودیت برای چه کسانی مناسب است؟

• آیا زمان رابطه جنسی، تحریک و حساسیت کمتر شده است؟
  • آیا واژن از لحاظ ماهیچه ای کاهش پیدا کرده؟
  • آیا حس بازشدگی در واژن احساس می شود؟
  • آیا همسر بیمار زمان رابطه جنسی حس لغزش دارد؟
  • آیا تامپون ها می افتند؟
  • آیا واژن صداهایی مثل خروج گازی تولید می کنند یا زمان پیاده روی این اتفاق می افتد؟
  • آیا از ظاهر لب های واژن راضی نیستند؟
  • آیا از خشکی واژن یا کمبود رطوبت واژن یا درد در هنگام رابطه جنسی رنج می برند؟
  • آیا تجربه عدم کنترل ادرار دارند؟ خصوصا زمان سرفه کردن، یا عطسه کردن؟

در صورتی که پاسخ بیمار به سوال های بالا مثبت باشد، پس احتمال اینکه کاندیدای خوبی برای درمان با لیزر افرودیت یا جوانسازی مثانه می باشد.

علائم بعد از درمان واژن با لیزر افرودیت عبارتند از :

سفت شدن واژن

استراحت واژن یا vaginal relaxation به دلیل کاهش میل جنسی، روی لذت جنسی بسیار تاثیر دارند. لیزر جوانسازی افرودیت کانال واژن و وستیبول را محکم تر می کند، در نتیجه میل جنسی را افزایش داده و اصطکاک در رابطه جنسی را بسیار بهبود بخشیده و آن را بهتر می کند.

کاهش آتروفی واژن

در بسیاری از زنانی که آتروفی واژن دارند، علائم تشدید کننده ای در آن ها دیده می شود که در طی زمان هم بدتر می شوند. این علائم عبارتند از خشکی واژن، سوزش، ترشحات واژن، خارش ژنیتال، سوزش هنگام ادرار کردن، و کاهش انعطاف پذیری واژن در طی رابطه جنسی.

آتروفی واژن، منظور نازک شدن، خشکی و التهاب دیواره واژن می باشد که بخاطر کاهش میزان استروژن در بدن می باشد. آتروفی واژن اغلب اوقات بعد از یائسگی سراغ خانم ها می آید، اما می تواند در طی شیردهی مادر یا هر گونه تولید استروژن در بدن، کاهش پیدا کند.

لیزر افرودیت واژن، علائم آتروفی واژن را کاهش می دهد. این تکنیک لیزر، بافت های واژن را جوان می کنند و از این رو عملکرد واژن را بهبود می بخشند.

لیزر افرودیت برای جوانسازی واژن

بهبود ظاهر رنگدانه های ولوا

لیزر افرودیت ظاهر اطراف واژن را زیبا می کند، با روشن کردن پوست و رسیدن آن به یک رنگ صورتی که به نظر طبیعی و بافتی ابریشمی دارد.

تحریک واژن را بعد از زایمان بهبود می بخشد

بارداری و مهمتر از همه، زایمان طبیعی یا واژینال، عوامل مهمی در کاهش حساسیت واژن و تضعیف بافت های واژن می باشند. بعد از جراحی، واژن شل تر، با قدرت و کنترل ضعیف می شود. لیزر افرودیت  واژن را قوی تر، منعطف تر می کند و آن را جوان تر می کند.

بی اختیاری ادراری را بهبود می بخشد

بی اختیاری ادراری ناشی از ضعیف شدن بافت مثانه می باشد که می تواند ناشی از زایمان طبیعی یا پیر شدن باشد. بی اختیاری ادراری جز مشکلات شایع و اغلب خجالت آوریست که بسیاری از زنان دچار آن می شوند. طوری که خانم مبتلا، نشت ادرار دارد مثل فعالیت هایی که به شکم فشار بیاورد، مثل سرفه کردن، عطسه کردن، ورزش کردن و یا بلندکردن چیزی. با لیزر افرودیت این دیواره قوی تر شده و این مشکل حل می شود.