faq
آیا انجام جراحی زیبایی واژن ایمن می باشد ؟

بله ، به دلیل اینکه روشهای درمانی جراحی زیبایی واژن غیر تهاجمی و کم تهاجمی است ، موثرترین روش های درمانی و ایمن باشند .

آیا در دوران شیردهی می توان جراحی زیبایی واژن را انجام داد ؟

بله – مادران شیرده می توانند به انجام جراحی زیبایی واژن بپردازند ، انجام این جراحی برای مادران شیرده هیچ منعی ندارد .

جراحی های زیبایی با خونریزی و درد همراه است ؟

خیر – روش ها و تکنیک های جراحی زیبایی واژن که جدیدا ارائه شده است ، بدون هیچ گونه درد و خونریزی می باشد ، زمانی که شخص به انجام جراحی می باشد هیچ گونه درد و خونریزی را احساس نمی کند .

البته در برخی از موارد بیمار به دلیل وارد شدن جسم خارجی به ناحیه تناسلی ممکن است دچار استرس شود ، که این امر سبب انقباض ماهیچه ها می شود در نتیجه ممکن است کمی احساس ناراحتی کند .

آیا در زمان پریود احتمال بارداری وجود دارد ؟

بله ،این امکان وجود دارد و ممکن است بارداری صورت بگیرد. در واقع پریود به معنای عدم باروی نیست

آیا استفاده از موبایل باعث سقط جنین می شود ؟

خیر این یک باور غلط در زنان باردار است ، ممکن است اشعه ها برای جنین ضرر داشته باشند اما باعث سقط نمی شوند.

چه مدت پس از برداشتن IUD می توان باردار شد؟

در مواردی که IUD  به مدت طولانی در رحم باقی بماند ، در بقیه موارد بلافاصله پس از برداشته شدن IUD حاملگی باید اتفاق بیفتد بنابراین در صورتیکه بارداری صورت نگرفت باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه نمایید.

آیا می توان با جراحی های واژن مشکل به ارگاسم نرسیدن را برطرف نمود ؟

بسیار از مشکلات واژن را می توان با جراحی زیبایی واژن برطرف نمود ، یکی از مشکلات واژن به ارگاسم نرسیدن است که با انجام جراحی زیبایی پرینورافی و تزریقد چربی با لابیا می توان این مشکل را رفع نمود .

آیا برای درد در زمان نزدیکی جنسی درمانی وجود دارد ؟

بله – درد در زمان نزدیکی جنسی ممکن است به دلیل تنگ بودن دهانه رحم و … باشد که با استفاده از جراحی های زیبایی واژن می توان به درمان این مشکل پرداخته شود ، دلایل مختلفی جهت درد در زمان مقاربت جنسی وجود دارد که با استفاده از تکنیک های روز دنیا نظیر لیزر مونالیزا تاچ می توان به درمان آنها پرداخته شود .

علت گشاد شدن واژن و راه درمان آن چیست ؟

گشاد شدن واژن به دلایل مختلفی صورت می گیرد نظیر ژنتیک و ارثی ، زایمان طبیعی ،کاهش وزن زیاد ،بالا رفتن سن و عوامل دیگر که جهت درمان این مشکل می توان از روش های نظیر تنگ کردن واژن با نخ ، لیفت واژن ، لیزر  استفاده کرد.

جراحی های زیبایی را از چه سنی می توان شروع کرد ؟

برای انجام جراحی های زیبایی محدودیت سنی وجود ندارد ، اما با توجه به عرف جامعه و تکنیک های عمل بهتر است این جراحی ها از سن ۲۰ الی ۶۰ سالگی انجام شود .

توجه به این نکته الزامی است که در دوران یائسگی می توان عمل زیبایی واژینال را انجام داد و بسیاری از مشکلات یائسگی را با انجام این جراحی ها برطرف نمود .