جراحی های مرتبط با زیباسازی واژن

واژینوپلاستی و لابیاپلاستی چه فرقی دارند؟
واژینوپلاستی و لابیاپلاستی چه فرقی دارند؟
۱۳۹۵-۱۱-۱۱
چه کسانی مایل به جراحی زیبایی واژن هستند؟
چه کسانی مایل به جراحی زیبایی واژن هستند؟
۱۳۹۵-۱۱-۱۳
نمایش همه
جراحی زیبایی واژن , زیباسازی واژن

جراحی زیبایی واژن , زیباسازی واژن

زیباسازی واژن و جراحی های مرتبط با آن را به نام های واژینوپلاستی یا لابیاپلاستی می شناسیم. البته در پست قبلی هم از فرق بین واژینوپلاستی و لابیاپلاستی گفته شده است. زیباسازی واژن هم برای خانم هایی که مایل به انجام آن هستند می توانند با مطالعه پستی که اشاره شد، اطلاعات دقیق تری از این جراحی ها کسب کنند.

واژینوپلاستی در واقع یک جراحی برای سفت کردن واژنی می باشد که به علت زایمان یا بالارفتن سن، شل شده باشد. برخی جراحان مدعی هستند که حتی می تواند حساسیت واژن را بهبود بخشد.

لابیاپلاستی هم دیگر روش جراحی برای زیباسازی واژن می باشد، نوعی جراحی پلاستیک روی لابیا می باشد (لب های اطراف واژن)، و می تواند به تنهایی یا به همراه واژینوپلاستی صورت گیرد. این جراحی ک به هدف زیباسازی واژن می باشد، می تواند روی لابیاماژور (لب های خارجی و بزرگتر) یا لابیاماینور (لب های داخلی و کوچکتر) انجام شود. لابیاپلاستی سایز یا شکل لب را تغییر می دهد، و معمولا هم عدم تقارن آن ها را اصلاح می کند یا کوچکتر می کند.

طراحی واژن در بحث زیباسازی واژن :

اخیرا واژینوپلاستی یا زیباسازی واژن رشد بسیاری در گروه جراحی های زیبایی داشته که همان با نام “جراحی زیبایی واژن” می شناسند و یا روش های “طراحی واژن” می باشد. جراحان پلاستیک و متخصص زنان در حال بازاریابی برای جراحی های زیبایی واژن خود می باشند، با تکیه بر این که مزایای مشابهی برای زنان دارد، همانند دیگر جراحی های زیبایی، مثل زیبایی، اعتماد به نفس و عزت نفس.

در حقیقت اندام تناسلی زنان به طور طبیعی طیف گسترده ای از ظواهر را دارد که بصورت آناتومیکی درست است. اخیرا تکنولوژی لیزر هم برای برخی جراحان زیبایی واژن و دیگر جراحی های واژن معرفی شده است که جایگزین روش سنتی آن شده است.

جراحی زیبایی واژن , زیباسازی واژن

نمونه هایی از جراحی زیبایی واژن و طراحی واژن هستند که برایتان ذکر کردیم :

Clitoral unhooding : برخی از جراحان روشی را دارند تبلیغ می کنند که به نام Clitoral unhooding می باشد. بافتی که به طور طبیعی Clitoral را می پوشاند، از بین می برند. تقویت G-spot. دیواره جلویی واژن می باشد. برخی از متخصصان معتقدند که وابسته به نقطه G-spot می باشد. یک منطقه حساس تحریک آمیز برای زن ها که در واقع باعث لذت جنسی آن ها می شود. به این صورت که کلاژن به دیواره جلویی واژن تزریق می کنند.

تماس با ما
آدرس مطب