واژینوپلاستی و لابیاپلاستی چه فرقی دارند؟

زیبا سازی واژن
زیباسازی واژن و افزایش اعتماد به نفس
۱۳۹۵-۱۰-۲۷
جراحی زیبایی واژن , زیباسازی واژن
جراحی های مرتبط با زیباسازی واژن
۱۳۹۵-۱۱-۱۲
نمایش همه
واژینوپلاستی و لابیاپلاستی چه فرقی دارند؟

واژینوپلاستی و لابیاپلاستی چه فرقی دارند؟

گاه برای خانم ها ممکن است سوال شود که جراحی زیبایی واژن ، یا زیباسازی واژن به چه صورت انجام می شود! یا اینکه واژینوپلاستی چه تفاوتی با لابیاپلاستی دارد؟ آیا زیباسازی واژن مرتبط با لابیاپلاستی می باشد یا واژینوپلاستی؟! به این جهت برایتان در ادامه به طور کامل شرح داده ایم.

واژینوپلاستی روشی است که هدفش سفت کردن واژن می باشد که شل شده، یا در اثر زایمان، یا پیری. برخی جراحان مدعی هستنند که حتی باعث بهبود حساسیت می شود.

در حالی که درست اینست که بافت های واژن کش می آیند، با جراحی بافت واژن سفت می شود، اما اینکه تمایل جنسی را زیاد کند تضمین نمی کند. زیرا تمایل یا لذت جنسی یا ارگاسم پیچیده هستند. علاوه بر این، “حساسیت” جنسی به طور اتوماتیک لذت بیشتری هم به همراه دارد ـ می تواند واقعا منجر به درد شود.

لابیاپلاستی، یک جراحی پلاستیک می باشد به اصطلاح روی  لابیا یا لب های اطراف واژن، که می تواند به تنهایی یا با واژینوپلاستی انجام شود. جراحی می تواند روی لب بزرگ، (بزرگترین و خارج ترین لب) انجام شود، یا لب کوچک(کوچترین و داخلی ترین لب). لابیاپلاستی سایز و شکل لب ها را تغییر می دهد، معمولا آن ها را کوچک تر می کند یا اینکه در صورت عدم تقارن آن را جراحی می کند.

واژینوپلاستی و لابیاپلاستی چه فرقی دارند؟

جراحی ترمیمی در مقایسه با جراحی زیبایی واژن :

به منظور اینکه تصمیم بگیرید آیا باید واژینوپلاستی انجام دهید یا لابیاپلاستی، باید بدانید که فرق بین جراحی ترمیمی و جراحی زیبایی چیست.

جراحی ترمیمی عملکرد بخشی از بدن را بهبود می بخشد، در حالی که جراحی زیبایی تغییر زیباشناسی برای آناتومی طبیعی بدن شما می باشد. می توانید به این فکر کنید که مثلا جراحی بینی انجام دادید : یک جراح می تواند حفره داخلی بینی را ترمیم کند تا بتوانید بهتر نفس بکشید، یا شکل بینی تان را تغییر دهد، فقط به خاطر جنبه ظاهری اش.

برخی روش های واژینوپلاستی، مثلا در اصل به عنوان جراحی های ترمیمی توسعه پیدا کردند، تا نقص های زمان زایمان را که واژن تغییر شکل داده را ترمیم کنند.

منبع : http://www.webmd.com

مطالب مرتبط :

انواع پرده بکارت و رایج ترین پرده بکارت

علت توجه دختران جوان به پرده بکارتشان!

حقایقی ساده اما واقعی درباره پاره کردن پرده بکارت

تماس با ما
آدرس مطب