ترمیم مشکلات مثانه با لیزر افرودیت

لیزردرمانی خشکی واژن
با لیزر می توان مشکلات ادراری را درمان کرد؟
۱۳۹۷-۰۶-۰۶
روش های غیرجراحی جوانسازی واژن
روش های غیر جراحی جوانسازی واژن
۱۳۹۷-۰۶-۲۰
جوانسازی واژن با لیزر افرودیت

به گفته پزشک متخصص زنان، لیزردرمانی افرودیت بهترین راه حل مشکلات مثانه ای و یا بی اختیاری ادراری می باشد.

بی اختیاری ادراری منظور از دست دادن ادرار به صورت غیر ادرادیست که در اثر بافت ضعیف حمایت از مجاری ادراری می باشد. بی اختیاری ادراری یک مشکل رایج و شرم آور برای زنان می باشد. فشاری که به مثانه وارد می شود، می تواند بخاطر عطسه، سرفه، ورزش کردن، یا خندیدن باشد که منجر به نشت ادرار می شود.

لیزر جوانسازی واژن افرودیت، بافت پشت مجاری ادراری را حمایت می کند. یک روش غیر جراحی که از طریق کانال واژن با استفاده از هندپیس لیزر انجام می شود و یک تاثیر حرارتی و انقباضی روی اعضای لگنی، لیگامنت ها و مخاط بافت کانال واژن دارد. جایی که بیشتر تحت تاثیر بی اختیاری ادرار می باشد.

لیزردرمانی افرودیت روشی ایمن است و توانسته اختلالات و سستی واژن را بهبود بخشد و بی اختیاری ادراری را کاهش دهد. روش غیر جراحی لیزر افرودیت به درمان مثانه ضعیف می پردازد و تحت بیهوشی انجام می شود، و حداقل عوارض را دارد.

لیزر جوانسازی واژن افرودیت

از آن جایی که بدن زنان بعد از زایمان، یا به خاطر پیری دچار افتادگی یا شل شدن بافت واژن می شود، می تواند منجر به vaginal relaxation شود. حتی ممکن است عملکرد واژن را تحریک کرده و منجر به عدم رضایت جنسی و مشکلات جسمی شود.

با لیزر درمانی افرودیت می توان به روشی غیر جراحی افتادگی واژن را درمان کرد و به جوانسازی بافت واژینال پرداخت که هیچ درد و عوارضی ندارد.

جوانسازی واژن با لیزر افرودیت

مشکل Vaginal relaxation روی حس جنسی تاثیر گذاشته و می تواند به خاطر کاهش لذت جنسی باشد. لیزر جوانسازی واژن کانال واژن را سفت می کند و باعث افزایش میل جنسی می شود. طوری که در طول مقاربت جنسی اصطکاک تولید شده در آن می تواند حس جنسی را تقویت کند.

از خشکی واژن خلاص می شوید!

بسیار از زنانی که خشکی واژن دارند، علائم شان شدت بیشتری دارد. با گذشت زمان هم بدتر می شود. علائمی مثل خشکی، سوزش، ترشح از واژن، خارش ژنیتال، سوزش ادرار و کاهش لابریکیشن در طی رابطه جنسی می شود.

آتروفی یا خشکی واژن دیواره های واژینال را ملتهب و خشک می کند و این عارضه به خاطر کاهش میزن استروژن بدن می باشد. آتروفی واژن اکثرا بعد از یائسگی رخ می دهد. اما در دوران شیردهی یا هر موقعی که کاهش استروژن اتفاق می افتد، بیشتر دیده می شود.

با لیزر افرودیت واژن، علائم آتروفی واژن کاهش می یابد. با تکنیک لیزر بافت های واژن جوان می شوند و عملکرد واژن بهبود می یابد.