آیا لابیاپلاستی با لیزر ممکن است؟!

لیزر افرودیت برای جوانسازی واژن
با لیزر افردیت هم میتوان جوانسازی واژن انجام داد؟
۱۳۹۷-۰۵-۱۶
علل انجام بوتاکس واژینال
چرا بوتاکس واژن؟
۱۳۹۷-۰۵-۳۰
مزایای لیزر جوانسازی واژن

چطور می توان با لیزر جوانسازی واژن را انجام داد؟

میزان استروژن که کم می شود، می تواند تغییرات فیزیکی در بدن ایجاد کند که اثرات آن در ولوو، واژن و پایین دستگاه ادراری دیده می شود. همین ها می توانند شامل خشکی واژن، سوزش، حساسیت، عدم اصطکاک، مقاربت جنسی دردناک، همراه با علائم عفونت ادراری، درد در زمان ادرار کردن و عفونت های دستگاه ادراری. ناراحتی واژن و بی اختیاری ادرار ممکن است قبل از یائسگی و پس از زایمان رخ دهد. این علائم به طور طبیعی ممکن است مزمن تر هم شوند و حتی عملکرد جنسی و کیفیت زندگی زوجین را بدتر کنند. استروژن درمانی موضعی، می تواند در تغییرات واژن تاثیرگذار باشد، با این وجود، اطلاعاتی در رابطه با ایمنی آن می باشد، خصوصا در زنانی که سابقه تومورهای استروژن داشته اند، که روبه کاهش می باشد.

لیزر جوانسازی واژن یا واژینال، ایمنی و تاثیرش را در مشکلات واژن و شرایطی که بعد از یائسگی پیش می آید، نشان داده است و منجر به بهبود عملکرد جنسی و کیفیت زندگی فرد شده است.

پروسه کار لیزر جوانسازی واژن :

لیزر CO2 فرکشنال، به آرامی و بدون درد روی دیواره واژن با یک اسکنر مخصوص کار می کند. این عمل می تواند ضایعات میکرو و غیر قابل تشخیص را تشخیص داده و در تولید کلاژن جدید که تعادل بین مخاط واژن و ساختارهای ادراری را تنظیم می کنند، موثر باشد.

نتایج درمان لیزر جوانسازی واژن :

پروسه بازسازی هر بافت به این صورت که هفته ها طول می کشد که با هر جلسه درمانی لیزر، درمان شود. پیشرفت های قابل توجهی می تواند حتی در اولین درمان دیده شود، مخاط واژن بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد و هیدراته و اپیتلیوم می شود، در نتیجه ضخیم تر می شود و انعطاف بیشتری پیدا می کند. PH درست واژن دوباره تنظیم می شود، که به حفظ موانع طبیعی آن کمک می کند و خطر عفونت را کاهش می دهد. بافت های واژنی پیشرفته در باز کردن مجاری ادراری می توانند مشکلات بی اختیاری ادراری را کاهش داده و عملکرد جنسی را بهبود بخشند. با این وجود، لیزر جوانسازی واژن خود به تنهایی نمی توان تضمین کند که عملکرد جنسی را افزایش می دهد، چون تمایل جنسی، لذت جنسی و به ارگاسم رسیدن، بسیار پیچیده می باشند، پس به عملکرد ها و واکنش های بالای شخصی فرد بر می گردد.

سوالات متداولی که در این باره ممکن است برایتان پیش بیاید :

آیا عوارضی هم دارد؟

ممکن است یکسری عوارض کوچکی دیده شود. بسیاری از خانم هایی که این عمل را انجام داده اند، از تورم و قرمزی آن گزارش کرده اند. چنین علائمی هم طی چند روز از بین می روند.

چند جلسه درمان توصیه می شود؟

برای گرفتن نتایج بهتر، ۲ الی ۳ جلسه درمانی توصیه می شود که می توانند هر ۴ الی ۶ هفته یک بار می توانند انجام شوند.

مزایای لیزر جوانسازی واژن

اثر درمان چقدر پایدار است؟

نتایج درمان خیلی سریع است، حتی بعد از اولین جلسه درمان هم بهبود و پیشرفت دیده می شود. این فرایند بازسازی باعث می شود که با گذشت زمان اثرات قبل درمان از بین بروند و در ضمن درمان تکرار شود تا به نتیجه ای دلخواه رسید.

بیماران چه تجربه ای در طول درمان به دست خواهند آورد؟

بیماران یک فشار کمی روی دیواره واژن و حساسیتی در نزدیکی دهانه واژن احساس خواهند کرد.

ریکاوری بعد از درمان به چه صورت است؟

بسیاری از خانم ها از ناراحتی بعد از لیزردرمانی می گویند که بعد از گذشت چند روز از جلسه درمانی روبه بهبودی می روند. معمولا، بعد از یک الی سه روز به حالت عادی خود برمی گردند.

چه موقع می توان فعالیت جنسی را از سر گرفت؟

طی ۳ الی ۴ روز بعد از درمان نباید مقاربت جنسی داشت.

چه درمان هایی با لیزر جوانسازی واژن انجام می شود؟

جوانسازی واژن با لیزر می تواند به همراه لابیاپلاستی انجام شود. لابیاپلاستی اندازه و شکل لابیا را تغییر می دهد. در نتیجه آن ها را کوچکتر می کند و نامتقارنی آن را درمان می کند.