روشن کردن ناحیه تناسلی با لیزر

شل شدن واژن بعد از زایمان
شل شدن واژن بعد از زایمان
۱۳۹۵-۱۲-۰۳
مراقبت های قبل از بارداری
مراقبت های قبل از بارداری
۱۳۹۵-۱۲-۰۹
نمایش همه
روشن کردن ناحیه تناسلی

روشن کردن ناحیه تناسلی

روشن کردن ناحیه تناسلی یا بلیچینگ واژن

سفید کردن ژنيتاليا با لیزر یا روشن کردن ناحیه تناسلی چطور انجام می شود؟

همانند زیباسازی واژن و لیزر واژن ، جراحی های زیبایی واژن ، می توان تيرگي ژنيتاليا را با لیزر از بین برد و به اصطلاح آن را سفید کرد.

در سراسر دنیا، هایپرپیگمنتیشن یک مساله زیبایی را برای زنان مطرح می کند. تا الان درمان های موجود برای تيرگي ژنيتاليا تنها نتایج موقتی تلقی می شوند. برای پرداختن به این موضوع، در ۵ سال پیش تکنولوژی تجهیزات پزشکی خیلی پیشرفت کردند. لیزر زیبایی واژن در حال حاضر در کلینیک های زیبایی زنان انجام می شود. روشن کردن ناحیه تناسلی یا واژن با لیزر راهی درمانی و زیبایی برای دستگاه تناسلی شما می باشد.

روشن کردن ناحیه تناسلی

روش سفید کردن ژنيتاليا با لیزر توسط پزشک متخصص زنان انجام می شود. این روش غیر جراحی، بدون درد، و با تاثیرگذاری بسیار بالا در کوتاه مدت می باشد. گرچه قبل از بهره بردن از مزایای فوق العاده لیزر واژينال برای روشن سازي ناحيه تناسلي بهتر است با یک متخصص در این بار صحبت کرده تا اگر واجد شرایط باشید انجام شود.

لیزر واژن یا روشن سازي ژنيتاليا و مقعد هم پروسه پیچیده ای نیست اما یک بیحسی موضعی نیاز است انجام شود تا شما راحت تر باشید. هایپرپیگمنتیشن ناحیه تناسلي ممکن است ژنتیکی باشد، یا تغییرات هورمونی، بخاطر سن و یا زایمان. هدف از این روش این است که از خدمات با کیفیت این لیزر بهره ببرید و تا حد ممکن به تغییرات مورد نظرتان برسید.

لیزر زیبایی واژينال برای روشن کردن ژنيتاليا و پوست آن همانطور که قبلا اشاره کردیم، غیر جراحیست. هیچ خطری شما و سلامتی تان را تهدید نمی کند. دیگر جنبه ای که باید در نظر بگیرید، مراقبت از ناحیه تناسلی می باشد تا این پروسه زیبایی تکمیل شود.

منبع : http://www.renewskinandhealthclinic.co.uk

مطالب مرتبط :

شل شدن واژن بعد از زایمان

درمان خشکی واژن با لیزر

جوانسازی واژن با لیزر

تماس با ما
آدرس مطب