جوانسازی واژن با لیزر

سوالات زنان درباره مراقبت از واژن و زیبایی آن
سوالات زنان درباره مراقبت از واژن و زیبایی آن
۱۳۹۵-۱۱-۱۹
زگیل تناسلی چیست؟
زگیل تناسلی چیست؟
۱۳۹۵-۱۱-۲۳
نمایش همه
جوانسازی واژن با لیزر

جوانسازی واژن با لیزر

جوانسازی واژن با لیزر ، Laser vaginal rejuvenation

ارتقای رضایت جنسي ، افزایش تونيسيته واژن و کنترل إدرار در یک روش سرپایی و آسان با جوانسازی ليزري واژن

جوانسازی واژن با لیزر عملي سرپايي بوده و حدودا نيم ساعت  طول می کشد. طوری طراحی شده است که تجربه جنسی یک خانم را ارتقا می دهد. این جراحی با بهره گیری از لیزر می باشد که این اطمینان را به شما می دهد بهترین نتیجه را از نظر زیبایی می گیرید؛ بدون اینکه خونریزی داشته باشید. این تکنیک روشی اصلاحی برای بی اختیاری ادرار نیز می باشد، که در نتیجه آن سریعا بهبود پیدا کرده و ریکاوری در کمترین مدت زمان را خواهید داشت.

جوانسازی واژن با لیزر به طور موثری به شرح زیر می باشد :

  1. افزایش قدرت عضلانی واژن
  2. تقویت کننده واژن
  3. افزايش كنترل ادرار
  4. كاهش قطر داخلی و خارجی واژن  
  5. تقويت عضلات پرينه

در حالت آرامش واژن، عضلات یک زن آرام می باشند و قدرت و کنترل ضعیفی دارد. عضلات پرینیوم ضعیف هستند. تحت این شرایط، واژن حالت فیزیولوژیکی مطلوب خود را ندارد. در نتیجه، جنبه لذت جنسی آن را در نظر بگیریم، ممکن است کاهش پیدا کرده باشد.

جوانسازی واژن با لیزر

با لیزر واژن لذت جنسی زنان  افزایش پیدا ميكند

همچنين ليزرهاي واژينال براي كساني كه یکپارچگی در واژن شان دیده نمی شود، طراحی شده است. طبق گفته پزشک متخصص، لذت جنسی به مقدار اصطکاک در طول مقاربت بستگی دارد. با لیزر واژن و جوانسازی آن می توان چنین توانایی را به واژن داد تا در طول مقاربت، لذت جنسی را برای زن و شریک زندگی اش افزایش دهد.

همچنین برای زنانی که از بی اختیاری ادرار رنج می برند، و در اثر سرفه، یا عطسه، خنده، ورزش و حتی هنگام  رابطه جنسی نمی توانند خود را کنترل کنند چنین جراحی توصیه می شود.

این روش ها هر گونه مسائل جنسی مثل کاهش میل جنسی، یا عدم ارگاسم را حل نمی کنند. روش هایی هستند که برای افزایش تجربه جنسی افراد طراحی شده اند. برای آن هایی که هیچ گونه از این دغدغه ها را ندارند، زیباسازی واژن توصیه نمی شود.

منبع : http://www.skinsationallasercenter.com

 

مطالب مرتبط :

سوالات زنان درباره مراقبت از واژن و زیبایی آن

مزایای جراحی زیبایی واژن چه می باشد؟

جراحی های مرتبط با زیباسازی واژن

تماس با ما
آدرس مطب