درمان ناتوانی جنسی با لیزر

در مشاوره زنان چه اتفاقی می افتد؟
در مشاوره زنان چه اتفاقی می افتد؟
۱۳۹۶-۰۱-۰۶
اختلالات لوله های رحمی در زنان
اختلالات لوله های رحمی
۱۳۹۶-۰۱-۰۶
نمایش همه
ناتوانی جنسی در مردان

ناتوانی جنسی در مردان

همانطور که اشاره کردیم با لیزر می توان خدمات زیبایی همچون لیزر واژن (زیباسازی واژن با لیزر) و یا جوانسازی واژن را برای خانم ها انجام داد. اما مساله ای به نام ناتوانی جنسی هم مطرح می باشد که با لیزر نیز قابل حل می باشد.

ناتوانی جنسی، اختلال در نعوظ می باشد که یک مشکل مداوم محسوب می شود. مشکلی که به شکل ناتوانی در تولید یا نعوظ در مقاربت جنسی به مدت کافی دیده می شود. میل جنسی در این بیماری کاهش یافته و نیز ممکن است همراه با ناتوانی جنسی هم باشد.

علل :

تحریک جنسی مردان مغز، هورمون ها، احساسات، اعصاب، عضلات و رگ های خونی را شامل می شود. یک مشکلی که با هر کدام از این سیستم ها همراه می باشد، ناتوانی است. علل ناتوانی فیزیکی ممکن است شامل بیماری قلبی، فشار خون بالا، تصلب شراین، دیابت، چاقی، بیماری پارکینسون، ام اس، برخی داروهای تجویزی، تنباکو، الکل، بزرگ شدن پروستات باشد و یا جراحیهایی که روی ستون فقرات لگن تاثیر می گذارد. علل روانی اختلال نعوظ ممکن است شامل استرس، اضطراب و افسردگی باشد.

گاهی اوقات با انسداد ساختمانی و دیگر مسائل ارگانیک در اولویت هستند اما اکثرا به دلیل اختلال عملکرد است. این اختلال عملکرد می تواند ناشی از تروما، استرس، مشکلات عاطفی و روانی، مواد مخدر باشد.

ناتوانی جنسی در مردان

طب غربی :

اندام های تناسلی توسط اعصاب سمپاتیک، پاراسمپاتیک و عصب های سماتیک درگیر می باشند. نعوظ نیاز به سمپاتیک و پاراسمپاتیک را با هم دارد. (حتی اگر عملکردهای متقابلی داشته باشند) اختلال در تعادل هم می تواند منجر به ناتوانی شود. ناتوانی جنسی معمولا شامل اختلال در محور هیپوتالاموس ـ هیپوفیز ـ بیضه ها می شود. به عبارت دیگر اختلالات هورمونی ـ تستسترون پایین و استرادیول بالا در افراد مبتلا دیده می شود.

TCM :

کلیه ها “essence” را نگه می دارند و باعث تولید مثل می شوند ـ از این رو کلیه های ضعیف ریشه همین مشکلات عملکرد جنسی می باشند. کبد هم سهمی در این مشکل مشترک در کلیه ها را دارد. بسیاری از دیگر موارد هستند که باید درمان شوند. اما کلیه ها و کبد مرکز اصلی برای اختلالات ادراری آلت تناسلی مردان می باشند.

حال تصور کنید لیزر چگونه چنین بیماری را درمان می کند؟! ما سطح هورمون های جنسی را از طریق هیپوتالاموس ـ هیپوفیز ـ بیضه ها تغییر می دهیم.

شواهد زیادی مثل سیستم های هورمونی هست که در کل می توانند تحت تاثیر (لیز) طب سوزنی باشند. با تنظیم سیستم عصبی خودکار، که ممکن است اساس ناتوانی جنسی باشد. پس نگران نباشید و با آخرین تکنولوژی که لیزرها کار می کنند چنین بیماری را به راحتی درمان کنید.

منبع : http://www.imaginelaserworks.com/

 

مطالب مرتبط :

بزرگ شدن کلیتوریس در زنان

زگیل تناسلی چیست؟

فیبروئیدها عامل رابطه جنسی دردناک

تماس با ما
آدرس مطب