اهمیت انتخاب جراح و متخصص زنان خوب برای جراحی زیبایی واژن

مراقبت بعد از واژینوپلاستی
بعد از واژینوپلاستی چه مراقبت هایی لازم است؟
۱۳۹۷-۰۲-۱۸
درمان مشکلات یائسگی با لیزر
آیا مشکلات بعد از یائسگی با لیزر قابل درمانند؟
۱۳۹۷-۰۳-۰۸
نمایش همه
سن جراحی زیبایی واژن

سن جراحی زیبایی واژن

اهمیت واژینوپلاستی یا جراحی زیبایی واژن :

همه خانم ها دوست دارند از لحاظ فیزیکی بهبودی یا تغییراتی داشته باشند. این بهبودی می تواند اعتماد به نفس را بالاتر ببرد و درکی منحصر به فرد از خود را به یک خانم بدهد. اینکه برای بهبود این موارد تلاش کرد و سعی کرد به یک بهبود و زیبایی فیزیکی رسید، هیچ وقت اشتباه نیست. گاهی اوقات این مسائل که خانم ها روی آن ها متمرکز می شوند، اتفاقاتی در زندگیست که از زمان زایمان یا پیری شروع شده است، و گاها دلیلی می شود تا دوباره خود را از نو ساخت.

در طی سال های اخیر توجه بسیاری به جراحی زیبایی واژن یا ژنیتال شده است. در واقع، بسیاری از خانم ها به دنبال این ایده زیباسازی می باشند و بیشترین هدف برای انجام این جراحی، که لابیاپلاستی نام دارد، برای داشتن احساسی راحت تر است. به این معنی که در لباس هایی که به تن دارند، مثل مایو، لگ، یا لباس های ورزشی احساس راحتی داشته باشند و آن حساسیت و حس خجالت در ظاهر را از بین ببرند.
مطالعه ای اخیرا انجام شد که از بین ۵ زن یکی از آن ها مایل به انجام جراحی زیبایی واژن بود و ۱۹% آن ها در نظرسنجی بیان کرده بودند که بیشتر صحبت هایشان با دوستانشان درباره ظاهر جنسی شان بوده است. علاوه براین، انجمن آمریکایی جراحی پلاستیک گزارش کرده بود که تعداد جراحی های لابیاپلاستی انجام شده بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳، ۴۴درصد افزایش داشته است. جراحی زیبایی واژن هم تنها جراحی است که رضایت ۱۰۰درصدی کسانی که معالجه شده بودند را در پی داشته است.

 

سن جراحی زیبایی واژن

آیا دختران جوان هم می توانند جراحی زیبایی واژن انجام دهند؟

با آگاهی هایی که امروزه به همه داده می شود و در دسترس عموم است، تقریبا همه بیشتر از قبل مطلع می باشند. در نتیجه جای تعجب ندارد که درخواست برای انجام جراحی های زیبایی ژنیتال در زنان بالا رفته باشد؛ چه زنانی که ازدواج کرده اند و چه دختران جوانتری که به دلایل مسائل و مشکلاتی که دارند، این جراحی را انجام می دهند.
با مراجعه نزد پزشک متخصص می توان به جواب تمام سوالاتی که ممکن است در رابطه با جراحی واژن پیش آمده باشد، رسید. طوری که از خطرات و عوارض آن هم می توان به طور کامل مطلع شد. خوشبختانه تحت جراحی زیبایی واژن قرار گرفتن توسط یک پزشک مجرب و حرفه ای، منجر به کاهش عوارض و خطرات ناشی از عمل می شود. در ضمن به بیمار این اطمینان داده می شود که با توجه به تخصص و تجربه پزشک تصمیم درستی بگیرد.

 

تماس با ما
آدرس مطب