تستوسترون و افزایش میل جنسی
آیا تستوسترون میل جنسی را زیاد می کند؟
۱۳۹۶-۰۱-۲۵
علت لکه بینی پیش از قاعدگی چیست؟
۱۳۹۶-۰۱-۳۰
آیا عفونت زنان مانع رابطه جنسی است؟

عفونت زنان خطر ابتلا به بیمار یهای مقاربتی را بیشتر می کند، و خطراتی برای شریک جنسی مقابل به دنبال دارد.

در مواقع عفونتهاي ژنيتال با خاراندن ناحيه تناسلي خارش آن تسکین می یابد، اما به طور سهوی هم که شده پوست آن اسيب ديده  و اینگونه به باکتری ها یا ویروس ها اجازه می دهد تا باعث ورود انواع بیماری های مقاربتی به بدن شوند. یکی از همین نگرانی ها، ویروس HIV یا ایدز می باشد که اغلب در حین رابطه جنسی در بدن تکثیر می یابد. محققان دریافتند که زنانی که در معرض ویروس HIV بودند، به احتمال زیاد مبتلا به   عفونت قارچی از قبل بوده اند.

به این نتیجه رسیدند که زنانی که روابط با ریسک بالاتری داشتند، باید آموزش می دیدند که چگونه از این عفونت ها جلوگیری کنند. و اینکه هرچه سریعتر در صورت رخ دادن بیماری به درمان بپردازند. همه این ها برای اینست که خطر عفونت ایدز را کاهش دهند.

آیا عفونت زنان مانع رابطه جنسی است؟

به همین دلیل عفونت های قارچی می تواند مخاط واژن را حساس کند، حتی اگر این محل خارانده نشده باشد، بهتر است از کاندوم استفاده شود. این ایده هم برای آن هاییست که به طور جنسی فعال هستند، عفونت هم داشته باشند و هیچ اطلاعی از وضعیت HIV شریکشان نمی دانند.

رابطه جنسی امن :

هیچ دلیل پزشکی نیست که شما را به داشتن  رابطه جنسی با کسی که عفونت دارد، تشویق کند. چیز دیگری که فرد را به ادامه داشتن رابطه جنسی وا می دارد، متد درمانی عفونتی می باشد که استفاده می شود.

اگر از کرم استفاده می شود، بهتر است از مقاربت جنسی جلوگیری شود تا زمانی که درمان کامل شود. زیرا درمان می تواند خارج از واژن انجام شود. شاید کرم های خاصی هم برای خارش آلت تناسلی مردان توصیه شود.

در کل عفونت قارچی مکررا از یک نفر به فرد دیگری از طریق رابطه جنسی انتقال نمی یابد.

منبع : http://www.everydayhealth.com