تاثیرات فشار خون بالا روی رابطه جنسی

کم کاری تیروئید در بارداری
ارتباط کم کاری تیروئید و ناباروری
۱۳۹۶-۰۲-۱۹
آزمایش ca 125
آزمایش خون CA 125 چیست؟
۱۳۹۶-۰۲-۳۰
نمایش همه
تاثیر فشار خون بالا روی رابطه جنسی

تاثیر فشار خون بالا روی رابطه جنسی

فشار خون بالا روی رابطه جنسی چه تاثیراتی می تواند داشته باشد؟!

درمان فشار خون بالا و رضایت جنسی هر دو مواردی هستند که به همراه هم هستند. فشار خون بالا اغلب علائم یا نشانه ای ندارد. اما روی زندگی جنسی فرد تاثیر مستقیم دارد.

ارتباطی که بین فشار خون بالا و رابطه جنسی می باشد، در مردان ثابت شده است. برای زنانی که رضایت جنسی شان کاهش یافته، هنوز هم ثابت نشده که فشار خون بالا عامل چنین عارضه ای بوده است.

مشکلاتی که برای مردان به دنبال دارد!

با گذشت زمان، فشار خون بالا به رگهای خونی آسیب می زند و باعث سخت شدن شریان های خونی و باریک شدنشان می شود. در واقع جریان خون را محدود می کند. به این معنی که با کاهش جریان خون، خون کمتر به آلت تناسلی جریان پیدا خواهد کرد.

تاثیر فشار خون بالا روی رابطه جنسی

در مردان کاهش جریان خون، نعوظ را برای آنان سخت تر می کند. به عنوان اختلال در نعوظ شناخته می شود. مشکلی که نسبتا هم شایع می باشد. به دنبال آن کاهش میل جنسی و اختلال در انزال به وجود می آید.و باعث می شود ترسی در مردان به وجود آید  مانعی برای رابطه جنسی با شریکشان شود.

 چه مشکلاتی برای زنان به دنبال دارد؟

تاثیر فشار خون بالا روی مشکلات رابطه جنسی در زنان درست یافت نشده است. اما ممکن است روی زندگی جنسی تاثیرگذار باشد. با افزایش فشار خون جریان خون به سمت واژن کمتر می شود. برای زنان هم منجر به کاهش میل جنسی می شود، یا خشکی واژن و مشکل در رسیدن به اوج لذت جنسی.

مانند مردان زنان هم اضطراب و استرس را تجربه می کنند، که منجر به اختلال در عملکرد جنسی شان شود. در این باره حتما باید با پزشک مشورت شود .

منبع : http://www.mayoclinic.org

مطالب مرتبط :

فیبروئیدها عامل رابطه جنسی دردناک

درمان ناتوانی جنسی با لیزر

تزریق بوتاکس راه حلی مفید برای رابطه جنسی دردناک

تماس با ما
آدرس مطب