دستگاه لیزر آفرودیت

آفرودیت

جدیدترین روش جوانسازی واژن باليزر

دستگاه لیزر واژینال آفرودیت

دستگاه آفرودیت یک لیزر ۲ CO فرکشنال غیر تهاجمی است که اختصاصا برای جوانسازی و درمان عوارض یائسگی یا تغییرات واژن در دوره پیش از یائسگی از جمله : خشکی واژن ، سوزش و درد هنگام نزدیکی بسیار موثر است . این دستگاه به عنوان بهترین انتخاب در درمان بی اختیاری ادراری استرسی که در خانم ها بسیار شایع است به کار رفته و این بیماری را به طور کامل از بین میبرد . بی اختیاری ادرار به دنبال افزایش فشار شکمی ( سرفه، عطسه، خنده شدید )متاسفانه در خانم ها به خصوصی سنین بالا بسیار شایع است . و درمان های رایج آن بسیار پردردسر هستند . اکثر خانم ها به این معضل اهمیتی نمی دهند. در حالی که این روش می تواند افتادگی مثانه و افتادگی واژن تا درجه ۲ را برطرف می کند .

مزایای استفاده دستگاه لیزر واژینال آفرودیت :

غیرتهاجمی بودن (بدون خونریزی)

بدون درد و بدون نیاز به بی حسی (در موارد جراحی بسته به نوع عمل ممکن است نیاز به بی حسی خفیف تا شدید باشد)

بدون نیاز به وسایلی مصرفی

درمان سریع (در کمتر از ۱۰ دقیقه)

درمان سرپایی بدون نیاز به بستری در بیمارستان نتیجه بسیار مطلوب و سریع بدون عوارض جانبی

موارد استفاده دستگاه لیزر واژینال آفرودیت :

جوانسازی واژن

برطرف کردن بی اختیاری ادراری استرس

روشن کردن لبیا و دستگاخ تناسلی خارجی

رفع خشکی واژن

برطرف کردن اختلالات جنسی

برطرف کردن التهاب واژن

مراقبت های قبل از استفاده از دستگاه واژینال آفرودیت :

بیمار قبل از انجام لیزر تراپی باید توسط متخصص زنان معاینه شده و در صورت وجود عفونت واژن یا دهانه رحم تحت درمان با آنتی بیوتیک قرار گرفته و از وی آزمایش پاپ اسمیر به عمل آید . در صورت نبودن مشکل برای انجام لیزر تراپی آماده است.

انجام لیزر درمانی

طول مدت عمل ۱۰ دقیقه است و بدون درد است و نیاز به مصرف مسکن و بی حسی نداشته و بیمار حین عمل خونریزی ندارد.

مراقبت های بعد از استفاده از دستگاه واژینال آفرودیت :

پس از لیزر بیمار بهتر است به مدت ۵ روز تحت درمان با آنتی بیوتیک موضعی یا خوراکی با صلاحدید پزشک قرار گیرد. عمل سرپایی بوده و نیاز به استراحت بعد از عمل و دوره نقاهت وجود ندارد .

دوره درمان :

لیزر واژینال به مدت ۳ تا ۴ نوبت بستگی به صلاحدید پزشک به فاصله هر ۳ تا ۴ هفته باید انجام شود و بستگی به اندیکاسیون لیزر درمانی ممکن است این عمل فقط در یک نوبت قابل انجام باشد.