بهترین سن برای جوانسازی واژن چه موقع می باشد؟

آیا لیزر واژن درد دارد
آیا لیزر واژن درد دارد؟
۱۳۹۶-۰۹-۲۸
تفاوت جراحی لگن و جوانسازی واژن
جوانسازی واژن چه فرقی با جراحی کف لگن دارد؟
۱۳۹۶-۱۰-۰۶
بهترین سن جوانسازی واژن

چه کسانی کاندیدای خوبی برای جوانسازی واژن می باشند؟!

جوانسازی واژن که با نام جراحی پلاستیک ژنیتال یا جراحی زیبایی واژن شناخته شده است، یکی از رایج ترین روش های جراحی تناسلی زنان می باشد.

میل زنان به این نوع جراحی در وهله اول برای بهبود و افزایش رضایت جنسی آنان می باشد. این نوع جراحی بی اختیاری ادراری، یا نداشتن کنترل روی مثانه به هردلیلی مثل خندیدن، عطسه، سرفه یا ورزش را بهبود می بخشد.

مبانی جوانسازی واژن با لیزر :

جراحی پلاستیک ژنیتال زنان شامل سفت کردن واژن، به همراه واژینوپلاستی یا ولوا پلاستی ـ تغییر شکل لب ها یا ولوا ـ می باشد. این نوع جراحی پلاستیک در حال افزایش می باشد و خیلی هم بین زنان محبوبیت پیدا کرده است. معمولا شل شدن واژن یا مشکلات دیگر آن به خاطر زایمان، از دست دادن مقدار زیادی وزن، جراحی واژن، یا بالارفتن سن سراغ زنان می آید.

چه کسانی می توانند جوانسازی واژن انجام دهند؟

بهترین سن جوانسازی واژن

این نوع جراحی برای همه مناسب نیست، بهترین کسانی که برای جوانسازی واژن مناسب می باشند، شامل :

• زنانی که شکل و شمایل واژن شان به دلیل زایمان یا بالا رفتن سن تغییر کرده یا شل شده است.
  • زنانی که تجربه درد در هنگام رابطه جنسی دارند، یا دوچرخه سواری می کنند درد دارند، و یا موقع سوارکاری چنین دردی را تجربه می کنند.
  • زنانی که تجربه حساسیت بالا در رابطه جنسی دارند، که می تواند به خاطر زایمان های زیاد بوده است.
  • بی اختیاری ادراری
  • زنانی که می خواهند ظاهر لب ها یا ولوای واژنشان بهبود یابد.

مزایا و معایب جراحی جوانسازی واژینال :

در صورتی که خانمی دارای شرایط بالا باشد و بتواند جراحی کند، باید از مزایا و معایب جراحی هم مطلع باشد. همه این عوامل باید در نظر گرفته شوند تا بتوان برای جراحی به درستی تصمیم گرفت.

مزایا :

این نوع جراحی احساس راحتی را به زنان برمی گرداند. علاوه براین، بسیاری از زنان پس از عمل جراحی پلاستیک واژن افزایش میل جنسی را تجربه می کنند. به خاطر این جراحی، واژن را تغییر شکل می دهد و محکم تر می کند. همین مزیت می تواند منجر به افزایش میل جنسی شود.

معایب :

بعد از جراحی امکان آسیب به مثانه، هموراژ یا عفونت می باشد که ممکن است بخاطر جراحی ترمیمی واژن باشد. به خاطر اینکه ساختار واژن تغییر می کند، هم خانمی که تحت جراحی بوده و هم همسرش باید مراقب باشند، زیرا تا مدتی دیواره واژن حساس است.